008 pYzam.c??????????????????? ????Easy Install Instructions:???1. Copy the Code??2. Log in to your Blogge
r account and go to "Manage Layout" from the Blogger Dashboard??3. Click on the "Edit HTML" tab.??4. Delete the code already in the "Edit Template" box and paste the new code in.??5. BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?
This blog is intended to share my projects with all those who have a taste for customized bikes as well as with those who have one passion in life: transformation.




Leave a comment to let me know what you think.



The modification processes are on the column to the right.





La intención de este blog es compartir mis proyectos con todos aquellos que gozan del gusto por las motocicletas personalizadas asi como la de conocer a los que como yo tienen una pasión en la vida: la transformación.




Deja un comentario para saber que te parece.



Los procesos de modificación están en la columna de la derecha.

Wednesday, June 19, 2013

It's Josephine time! / Es tiempo de Josephine!

Now it's time to do something nice for me. I bought this '84 Kawasaki GPZ because, as you know, I saw the potential she has and I'm going to call her Josephine. For starters I didn't want to do something too complex so I would save some time and ride it as soon as possible. So a little chop here, a little trim there, some paint,  a few accesories and VOILÄ! there she is!. But, old school has to be old school right? Well, I got my ass in gear and I've chopped the aft half off the bike and made it a hard tail; the way it should be. I'm keeping the paint job though. As usual, you be the judge!
Finally, here she is! I know I should've posted a professional image from a professional photo shoot and a half naked model. But instead, you'll have to settle for me! Enjoy! HAHAHA!

Creo que es tiempo de fabricarme algo agradable para mi uso personal. Conseguí esta Kawasaki
GPZ '84 porque, como ya saben, vi el potencial que tiene y la voy a llamar Josephine. En un principio no quise hacer algo muy complicado para no tardarme tanto y poder manejar la moto lo antes posible. Así que con un corte por aqui, una limadita por aca, algo de pintura, unos cuantos accesorios y VOILÁ! ahí la tienes!. Pero, la vieja escuela es la vieja escuela cierto? Bueno, me puse las pilas y le corté la mitad posterior y la hice rígida; como debe ser. Me quedo con la misma pintura. Como siempre ustedes son los jueces!
Aqui está finalmente! Ya sé que debí poner una imagen profesional de una sesión de fotos profesional con una modelo medio en cueros. Se tendrán que conformar conmigo! Que la disfruten! JAJAJA!






1 comentarios:

Anonymous said...

It's amazing! Congrats!